News

Kterou zprávu chcete číst jako první? 

Tu o robotech?



Už dva měsíce nemůžu na pravé rameno a loket

Nelepší se to

S kováním je utrum a výheň jsem zazimoval

Dřív jsem dělal malým kladívkem s malou výhní

Bylo to v klidu

Koupil jsem si velkou výheň a velký kladivo

Originál kovářský

A tím jsem si vykoval vysněný japonský kladivo

No a splněním snu 

Sny končí 

Že ano

Dokoval jsem




















Píšu to tu jako obecný varování

Bacha na sny a přání


Další zpráva


Konečně je pryč původní doména mamevcely

Koupil jí hned nějakej spekulant 

Doufá jistě v její neexistující slávu

Měla to být doména reformy včelaření

Doména revoluce na kterou není ten pravej čas

Stejně jako na velký kladivo

Ale

Reforma náhledu na včely přišla

Lépe psáno 

Reforma našeho náhledu na včely

Tatam je boj se “špatnými” včelaři

Každej dělá jak nejlíp umí a proti gustu…

Občas bych si i rád zavčelařil po běžnu

Bedna na bedně 

Rámeček vedle rámečku 

A k tomu METODIKA

To bejvaly časy

Metodika vám poví co a jak máte udělat

Co je dobré a co zlé

Ale pravda je jiná 

Jsem rád že je nástavkům konec

Já bych to dnes s tou bolavou rukou asi neuzved

Ty bedny s tunou medu

A po METODICE se mi vlastně taky nestýská

Ba bo co víc nechci už poslední roky žádnou metodiku ani produkovat

Myslím že na to jsou tu jiní 

A s nima i vize další technické revoluce 4.0 

Přehazovat nástavky

Ofukovat včely

Vytáčet med 

To by mohly klidně roboti

I nástavky vyrábět 

A krmit

Fumigovat 

A hlásit online na veterinu 

Že 

Dokonáno jest



Opylaření zdar

Přeje Václav Smolík

A nezapomeňte

Produktem Opylaře je ovoce na stromě 

A mošt na ocet

Populární příspěvky z tohoto blogu

Úvodem