Med

Medu zmar



Zažívám to už roky



Dobrý den já bych rád včelařil přírodně

Hlavně aby včeličky



No tak to je pěkný buďte vítán

A chcete mít med nebo to zvládnete bez medu?



No o ten med zase až tak nejde

Já bych měl rád včeličky bez chemie 

A moc bych se jim v tom nemusel hrabat bych je nerušil



A ten med tedy do začátku oželíte jo?

Otázka tedy zní budete včelařit i bez medu?



O med mi opravdu nejde

Snad dvě tři kila pro rodinu bych rád



Čili chcete nějakej med

Nebo to do začátku zvládnete bez medu



No jak říkám o ten med mi opravdu nejde

Budem mít včely a časem jich budem mít třeba víc a tím by toho medu bylo víc



Heleďte odpovězte mi prosím dřív než se naseru

Budete včelařit i bez medu?



No tak nějakej ten med když je dobrej rok by udělal radost to jo

Ale jinak mi o med zas až tak nejde



Tak…























Slovo Opylaření to vyjadřuje jasně

Jde tu o opylování rostlin a plody takové péče

Málokterý včelař umí včely vyzimovat jen na medu

O vyzimování bez chemky ani není třeba psát

jo?

Populární příspěvky z tohoto blogu

Úvodem