Ocet

Od včel k octu a zpět



Je to pravda

Věnuju se teď trochu víc octu než včelám

Potřebuju si malinko oddychnout a nabrat sílu

Jana mi nadávala že o ničem jiným než o včelách nehodlám komunikovat

Když jsem šel po ulici myslel jsem na včely

Leže ve vaně – včely

Na záchodě zrovna stejně

Tak šlo pár let

Na ocet není třeba tolik myslet a včely mi to z hlavy trochu vyhnalo

Až do včera tedy

Paní mikrofonistka co dává lidem mikrofony na oblečení před klapkou mi řiká

Že prej měla se synem psát referát o životě včel

Moc že by se mi to líbilo jak to napsala

Že na internetu je všechno a že je třeba investovat víc sil do výzkumu boje s chorobama

A že její dědeček s rámečkama a medometem ten si uměl poradit

A já vybuch

























Udělal jsem přednášku pro kameramany osvětlovače zvukaře produkční a jiné laiky co to po těch mikrofonech paní mikrofonistky mohli slyšet

Bylo jasné že začít musíme u dětí a ne u včelařů

A je jasné že je to opravdu důležité

Nejraděj bych jí dal do ruky brožuru a řek

Tady si milá zlatá přečtěte jak žijou a žily včely tisíce let a jak jsou chované dnes

No a já takovou brožuru nemám

Mám web

Ale ten je pro laiky k ničemu

Budu muset pokračovat znova a lépe

Těším se na vás některé zítra ve FRA

Snad tam něco vymyslíme

Věrně Vašek

Populární příspěvky z tohoto blogu

Úvodem