Pravdy

Ten tvůj otočnej úl si pořídím až budu na vozíku.Teď se mi líbí ta žitná košatina.
Takovou bych jednu chtěl.
Ale ono to dopadne jako vždycky co?
Ty vymyslíš.
Zaseješ.
Sklidíš.
A pak tě to přestane zajímat.
Dokázal sis že by šlo a začneš s něčim jiným.
A nevošívej se.
Je to tak.
Jak si začal?
Ty Lansdróty.
To bude lehký.
Jenom budeš přehazovat bedýnky.
Do našich úlů že se musí lézt.
Vyndávat rámečky jeden po druhým.
To je votročina.
Tak vést 100 včelstev to snad ani nejde.
Kolik si jich měl předloni.
40?
A kolik jich máš dneska?
Dyť jsem to viděl v televizi.
Ta holka ve zprávách tam třiktát stála.
Tráva pokolena.
V tý trávě ty moje kozy co jsem ti svařil.
Má to nějakej smysl?
Podívej se na Jirku.
Ten začal stejně jako ty.
Jirko kolik jich budeš zimovat?
160?
Slyšíš?
Sto šedesát dva včelstva.
Všechny ty Lansdróty leží na zahradě ve včelíně.
A ty necháš vyrábět vlastní úl.
Copa by to v těch LansdrÓtech nešlo dělat?
To bylo řečí.
Budou to bezúdržbový včelstva.
V podstatě bez práce.
Byla to blbost co?
Teď tam máš bez těch rámečků třikrát tolik práce.
A bez tý fumigace ti to chcípá co?
Voni ty ekologove taky nemají pravdu.
Dneska ty postřiky to je za dva tejdny pryč.
Ten Rundup je neškodnej.
To je dokázaný.
Já to tu sám vidím.
Kolik let ho tu používáme a jsme zdraví jak řimbuši.
Ale dělej jak myslíš.
Hlavně že tě to baví.
Jen ti dávám písemně že to k ničemu nebude.
Možná to vyřezávání plodu bude dobrý.
Ale musíš to vymyslet jinak.
Nesmí to snižovat výnosy medu.
Ze včelstva musí bejt 40 kilo minimálně.
To je vyzkoušený.
To ti dávam písemně.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Úvodem